Menu

Rodzaje marketingu

Marketing jest bardzo obszerną dziedziną, na której opiera się każdy biznes i od którego przede wszystkim zależy powodzenie rozwoju działalności firmy. Aby poprawnie i skutecznie zachęcać klientów do korzystania z oferowanych przez siebie usług lub towarów, osoby za to odpowiedzialne najczęściej wykorzystują różne formy własnej promocji. Służą temu przede wszystkim podstawowe rodzaje marketingu. Wraz z rozwojem tej gałęzi biznesu pojawiają się coraz to nowe odmiany marketingu w biznesie, jednak te, które powstały jako pierwsze, są już sprawdzone i z tego powodu cieszą się największym zainteresowaniem wśród osób, które chcą rozreklamować swój produkt bądź usługę i zachęcić potencjalnych klientów do zainteresowania się ich ofertą. Do podstawowych rodzajów marketingu należą przede wszystkim: marketing medialny, marketing wirusowy, marketing zwrotny oraz marketing szeptany. W ostatnich czasach bardzo dużą popularnością cieszy się także marketing internetowy, który dzięki powszechnemu dostępu do sieci umożliwia szybki kontakt z reklamą z największym gronem odbiorców – użytkownikami Internetu są ludzie reprezentujący każdy przedział wiekowy oraz każdą profesję.

Zobacz również:
Marketing wielopoziomowy w Polsce
W ostatnich czasach można zauważyć gwałtowny rozwój firm, które opierają się przede wszystkim na prowadzeniu swojej działalności z wykorzystaniem zalet marketingu wielopoziomowego, nazywanego także marketingiem sieciowych. Szczególne zainteresowanie...

Evangelism marketing
Evangelism marketing jest jedną z odmian bardzo popularnego w ostatnim czasie marketingu szeptanego. Jego działanie również opiera się na tworzeniu pozytywnych relacji między osobą, która oferuje dany produkt lub usługę, a tą, która jest...

Marketing wielopoziomowy w Polsce
W ostatnich czasach można zauważyć gwałtowny rozwój firm, które opierają się przede wszystkim na prowadzeniu swojej działalności z wykorzystaniem zalet marketingu wielopoziomowego, nazywanego także marketingiem sieciowych. Szczególne zainteresowanie...